The Hunger Games’ Social Media Campaign: A Case Study in Content Marketing « Radian6 – Social media monitoring tools, social media engagement software and social CRM and marketing from the industry leader in social analytics.

27 03 2012

The Hunger Games just enjoyed a record-smashing opening weekend, fueled in part by an impressive social media strategy.  The campaign is a case study for how movie studios should be marketing their films on social, and provides a broader lesson in content marketing for any brand.

Keep reading: The Hunger Games’ Social Media Campaign: A Case Study in Content Marketing « Radian6 – Social media monitoring tools, social media engagement software and social CRM and marketing from the industry leader in social analytics..


Acciones

Information

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s




A %d blogueros les gusta esto: